"a tumbling bundle of joy"

Vau-vau!

Bodza vagyok; Labrador keverék kisasszony, aki folyton rágcsál.

8 hetesen kerültem a gazdijaimhoz, és e-vakkantásaim (elnézést Morzsikától a plágiumért) ettől kezdődően hozzátok és rólam szólnak.

Azért diktálom ezt a blogot gazdinak, hogy ha majd nagy leszek, akkor is emlékezhessenek rám, hogy milyen voltam kicsinek és mindenki on-line követhesse felcseperedésemet és minden vele járó ügyet.

A galériám folyamatosan frissül, nézegessétek! Uff, én szóltam!

2010. július 19., hétfő

Bűz

Na, csináltam egy ügyes húzást! Nagy kánikulai sétánk során belehemperegtem valami rothadó, már-már cefrévé vált konyhai hulladékba, amitől átható bűzre tettem szert. Sétálótársaim először nem tudták, hogy belőlem jön az őket kísérő szag, de aztán amikor megvilágosodtak, hát nagyon igyekeztek nem a közvetlen közelemben maradni. (ami nem volt könnyű, mivel cikázva közlekedtem). :)

Hazatértünkkor aztán azonnal jött a hideg zuhany, szó szerint. Sajnos kutyasampon nem állt rendelkezésre, így dupla samponos, majd - mivel ez sem segített - mosószappanos fürdetést kaptam, amit végülis sorsomba beletörődve tűrtem, persze közben igyekeztem minél nyomorultabb pofát vágni, hátha így hamarabb abbahagyják. :)