"a tumbling bundle of joy"

Vau-vau!

Bodza vagyok; Labrador keverék kisasszony, aki folyton rágcsál.

8 hetesen kerültem a gazdijaimhoz, és e-vakkantásaim (elnézést Morzsikától a plágiumért) ettől kezdődően hozzátok és rólam szólnak.

Azért diktálom ezt a blogot gazdinak, hogy ha majd nagy leszek, akkor is emlékezhessenek rám, hogy milyen voltam kicsinek és mindenki on-line követhesse felcseperedésemet és minden vele járó ügyet.

A galériám folyamatosan frissül, nézegessétek! Uff, én szóltam!

2010. július 7., szerda

Paradicsombéli víg napjaim - A Boldogság színhelye: Balatonfüred

4 és fél napig Füreden nyaraltunk, ahol - és ezt bátran kijelenthetem, -  eddigi kutyalétem legboldogabb napjait töltöttem!

A péntek éjszaka ugyan állandó sírdogálással telt, amit gazdi nem is tudott mire vélni; óráról órára felkelt hozzám, hogy hol vizet adjon, hol megnyugtasson, de nem jött rá, mi lehet a bajom. Aztán mostanában nagyon rászoktam az ugatásra is, (ami a környező kétlábú közösségnek nincs nagyon ínyére), és éjjel többször is vad ugatásba kezdtem.


Másnapra, ahogy konstatáltam, hogy a kert is, ház is az én területem, már kiegyensúlyozott kutyi lettem (mindenféle, a kertet megközelítő járókelőt megugattam vagy megmorogtam. Egészen nagypapás lettem ezzel a gyakori morgással, de legalább jól megijednek a betörők, höhö).

Kutyajó volt, mert mindenki velem foglalkozott, még a nagymama is mindennap fogócskázott velem a kertben, nagypapa labdát dobált nekem a botjával, valamint mindig megosztotta velem az ebédjét és vacsoráját, a gyerekek feltöltötték nekem a kismedencét, Anyagazdi átvitt autóval Tihanyba úszni, fel a szőlőkbe futni, aztán még egy hatalmas duatlont is lenyomtunk: a kétlábúak bicajjal, én meg lógó nyelvvel loholva.



Így mentünk át Csopakra, ami azért jónéhány kilométer. Lemérték bringával, hogy tartósan tudok futni 24 km/h-s sebességgel (persze ennél sokkal gyorsabban is, de ez középtávon is megy, mégpedig 30 fokban).







Csopakon találtunk egy, a tihanyi kutyaúsztatónál sokkal szebb öblöt, ott mentem be a vízbe, de előtte jól meghempergőztem a sárban, amit alig bírtak utána lemosni a pofámról. (lásd Foltos kutya c. kép jobbra lent)

Most már biztonságosan beúszom akármeddig, már csak a visszahozással vannak gondok. :)





Találtunk nekem a nádasban egy nyeszlett csipogós gumicsirkét; az első feladatom az lett volna, hogy azt kihozzam, de én inkább a partról végignéztem, amíg egy hosszú bottal, félig a vízben állva kioperálják nekem. (lásd a képen)



Aztán az úszás végén egy beesett és erősen a nádas felé távolodó papucsot kellett volna kihoznom, de megint győzedelmeskedett bennem az a fajtajelleg, ami nem a retriever. (ti. nem tudni, hogy labradoron kívül mi másból vagyok még összegyúrva). Szóval én lelkendeztem, hogy dobálják a csirkémet, én meg kihozom, ők rá is dobták számtalanszor a papucsra, de én kizárólag a csirkét voltam hajlandó visszahozni. :)



Végül anyagazdi vállalta a papucsmentő hős szerepét, és így legalább elmondhatjuk, hogy együtt is úsztunk a Balcsiban. :) Még versenyúsztunk is a csirkéért! :)

A "csak-a-csirke" filozófiám mellesleg annál is inkább megdöbbentő volt, mert előző nap Tihanyban, ha bedobtak egy fát a vízbe, akkor a menetközben talált összes fát a pofámba tömtem, még olyan is volt, hogy minduntalan kipotyogott egy-egy bot a számból, és én szépen visszamentem érte. Aztán amikor begyűjtöttem az elkóborolt fát, akkor meg egy másik esett ki, és azért fordultam vissza. (kétlábú publikum nagy derültségére).

Esténként meg besétáltunk a sétányra. Azt is nagyon szerettem, mert együtt volt az egész család, még a közös kürtőskalácsból is kaptam! És ott találkoztam a kutyabarátokkal: az egyik egy olyan pici Jack Russel volt, hogy álltamban pont aláfért a pocakomnak, hehe.

Mindent összevetve nagyon jól éreztem magam: állandó foglalkoztatásban voltam, lett egy füredi labdám, lett egy gumicsirkém (lásd: jobbra "A csirkém és Én" c. képet), úsztam, futottam, labdáztam és botoztam rengeteget és egészen elfelejtettem a büdipesti kislakás unalmát. Remélem, minél előbb kijutok megint a szabadba!