"a tumbling bundle of joy"

Vau-vau!

Bodza vagyok; Labrador keverék kisasszony, aki folyton rágcsál.

8 hetesen kerültem a gazdijaimhoz, és e-vakkantásaim (elnézést Morzsikától a plágiumért) ettől kezdődően hozzátok és rólam szólnak.

Azért diktálom ezt a blogot gazdinak, hogy ha majd nagy leszek, akkor is emlékezhessenek rám, hogy milyen voltam kicsinek és mindenki on-line követhesse felcseperedésemet és minden vele járó ügyet.

A galériám folyamatosan frissül, nézegessétek! Uff, én szóltam!

2010. április 11., vasárnap

kutyanagy bevásárlás

Ma kimentünk anyagazdival egy kisállat-áruházba, ahol kaptam egy szájkosarat és egy állítólag nagyon jó (amilyen drága volt, reméljük, hogy jó is) bolhanyakörvet. Hát majd ősszel beszámolok róla, hogy mennyire volt jó!

A szájkosár nagyon kemény menet volt! Felpróbáltak a fejemre mindenfélét; fémet, bőrt és műanyagot. Én persze próbáltam úgy tenni, mintha ott sem lennék, elnéztem más irányba meg pislogtam, de sajnos nem segített. Amikor aztán nagy hercehurca árán felkerült egy szájkosár a fejemre, rekordidő alatt megszabadultam tőle. (David Copperfield veszett el bennem valahol). :)


A képen az a pillanat látható, amikor leszedtem magamról (ami pontosan egy pillanattal az után történt, hogy rám tették) :)

Mindenesetre a lényeg, hogy azért kaptam ezeket, mert lehetséges, hogy kiköltözök több napra Nagymarosra, és a vonatozáshoz kell a szájkosár, az ottani rohangászáshoz pedig a bolhanyakörv. :D
Szóval megint szebb napok köszöntenek be és lassan véget ér a lesittelés időszaka is. (pénteken szedik ki a varrataimat)
Egyébként már az inkontinencia-problémám is sokat javult, ennek mindenki nagyon örül.