"a tumbling bundle of joy"

Vau-vau!

Bodza vagyok; Labrador keverék kisasszony, aki folyton rágcsál.

8 hetesen kerültem a gazdijaimhoz, és e-vakkantásaim (elnézést Morzsikától a plágiumért) ettől kezdődően hozzátok és rólam szólnak.

Azért diktálom ezt a blogot gazdinak, hogy ha majd nagy leszek, akkor is emlékezhessenek rám, hogy milyen voltam kicsinek és mindenki on-line követhesse felcseperedésemet és minden vele járó ügyet.

A galériám folyamatosan frissül, nézegessétek! Uff, én szóltam!

2010. április 13., kedd

A karomvágás hőse

Minden napra jut valami izgalom. Ma például embereim egy karomvágóval támadták meg mancsaimat. Nagy naivan azt hitték, hogy nőiesen tökéletes karmaimat könnyű lesz levágni, de mekkorát tévedtek!

Először is többször meg kellett engem kergetni. Aztán mindig elbujdokoltam, bementem mindenféle asztal és szék alá és utána három kéz fogott le, míg a negyedik próbálta lenyisszantani a karmokat. (A képeken látható, mekkorák voltak. illetve a csont is, amit anyagazdi hozott nekem jutalmul, mert már előre tudta, hogy hős leszek)

Végül nagyapagazdi érte el a sikereket, minek köszönhetően a mellső mancsaim már szépen pedikűrözve vannak.Most már csak sokat kell aszfalton járnom, hogy a reszelés része is meglegyen.