"a tumbling bundle of joy"

Vau-vau!

Bodza vagyok; Labrador keverék kisasszony, aki folyton rágcsál.

8 hetesen kerültem a gazdijaimhoz, és e-vakkantásaim (elnézést Morzsikától a plágiumért) ettől kezdődően hozzátok és rólam szólnak.

Azért diktálom ezt a blogot gazdinak, hogy ha majd nagy leszek, akkor is emlékezhessenek rám, hogy milyen voltam kicsinek és mindenki on-line követhesse felcseperedésemet és minden vele járó ügyet.

A galériám folyamatosan frissül, nézegessétek! Uff, én szóltam!

2010. április 17., szombat

depresszió

kiszedték a varratokat, most már boldog kutyus lehetnék, mert szabad rohangásznom, erre depressziós lettem. Hallottatok már ilyet? Egy labrador, aki depressziós... egész nap csak fekszem, játszani sem volt kedvem se kutyával, se macskával, se emberrel. Még a hűtőszekrény-nyitásnál se tolakodtam az első sorba, mint mindig, sőt, még a fülem botját se mozdítottam. Valami nem stimmel. :(