"a tumbling bundle of joy"

Vau-vau!

Bodza vagyok; Labrador keverék kisasszony, aki folyton rágcsál.

8 hetesen kerültem a gazdijaimhoz, és e-vakkantásaim (elnézést Morzsikától a plágiumért) ettől kezdődően hozzátok és rólam szólnak.

Azért diktálom ezt a blogot gazdinak, hogy ha majd nagy leszek, akkor is emlékezhessenek rám, hogy milyen voltam kicsinek és mindenki on-line követhesse felcseperedésemet és minden vele járó ügyet.

A galériám folyamatosan frissül, nézegessétek! Uff, én szóltam!

2010. augusztus 24., kedd

Büdipest - újra. Letargia - újra.

Nem értem én, hogy mi van. Eddig jól megvoltunk a Balcsinál, nemde? Volt saját kertem, benne saját manccsal ásott lukaim. Volt zöld élettér és szabadság. Akkor meg miért kell 3 hét után, mire pont beleszoktam a jólétbe, visszatérni ebbe a büdös, forgalmas börtönbe?
Most aztán rámborult a szomorúság.
Tetejébe még meg is vagyok sértődve Anyagazdira, de nem kicsit. Az imént vagy 2-3 órát próbált velem foglalkozni a parkban, még egy teniszlabda-eldobót is vett nekem (na jó, az végülis tetszett, játszottunk sokat), de amúgy teljesen ignorálom őt; ha szól, a fülem botját sem mozdítom; ha 3 méterre vagyok tőle és hív, szólongat, még el is fordítom a fejem. Nem tudom, meddig fogja bírni, de ő azt reméli, hogy én adom föl előbb. Háhh.
Pedig egy óriási rágócsonttal várt engem (lásd fotón), de az sem keltette fel különösebben az érdeklődésemet, most bedőltem és alszom.