"a tumbling bundle of joy"

Vau-vau!

Bodza vagyok; Labrador keverék kisasszony, aki folyton rágcsál.

8 hetesen kerültem a gazdijaimhoz, és e-vakkantásaim (elnézést Morzsikától a plágiumért) ettől kezdődően hozzátok és rólam szólnak.

Azért diktálom ezt a blogot gazdinak, hogy ha majd nagy leszek, akkor is emlékezhessenek rám, hogy milyen voltam kicsinek és mindenki on-line követhesse felcseperedésemet és minden vele járó ügyet.

A galériám folyamatosan frissül, nézegessétek! Uff, én szóltam!

2010. július 19., hétfő

Locsolkodás

A kánikulában nagyapa-gazdi fejébe vette, hogy bármi áron (és az eszközök tárházában bővelkedve) vizessé tesz.
Ezt előbb egy slaggal kezdte.










Aztán megpróbált meglocsolni.

Végül valamit elkezdett mesterkedni. Én kíváncsian figyeltem, mi készül.


Először vártam az új játékot. Ha harc, akkor legyen harc!


Aztán elkezdődött az üldözés a kilukasztott fejű flakonnal.



Bujócska.


Végül a pihenés. (nézzétek a kuka másik oldalát is, milyen hosszú vagyok) :)