"a tumbling bundle of joy"

Vau-vau!

Bodza vagyok; Labrador keverék kisasszony, aki folyton rágcsál.

8 hetesen kerültem a gazdijaimhoz, és e-vakkantásaim (elnézést Morzsikától a plágiumért) ettől kezdődően hozzátok és rólam szólnak.

Azért diktálom ezt a blogot gazdinak, hogy ha majd nagy leszek, akkor is emlékezhessenek rám, hogy milyen voltam kicsinek és mindenki on-line követhesse felcseperedésemet és minden vele járó ügyet.

A galériám folyamatosan frissül, nézegessétek! Uff, én szóltam!

2010. május 1., szombat

Megtanultam úszni + a nagy kutyagolás

Végre itt az igazi tavasz!Ma gazdi elvitt a Börzsönybe egy hatalmasat túrázni (mármint ő csak picit kirándult, de én nagyjából ötszörös szorzóval számolom a kilométereimet.

Szóval gazdi számításai szerint legkevesebb 50 km-t szaladgáltam ma össze, de ez tényleg csak alsó hangon... Még a Hegyes-tetői kilátóba is felmentünk, sőt, én repetáztam is!


És nem mellékesen ma megtanultam úszni! Túra előtt is voltunk a Dunánál, ahol azonnal bementem a vízbe, de csak pocakig, és minden botot szépen vissza is hoztam, egész addig, amíg egyszer mélyre ment a bot és ahogy kutyagoltam be érte, egyszercsak kis híján elsüllyedtem. Úgy megijedtem, hogy ösztönösen elkezdtem csapkodni, mint egy vízibicikli és így simán kijutottam a partra.


Nahát ilyen furfangos vízállásra nem számítottam, úgyhogy visszavettem az ambícióimból és már sokkal kevésbé óhajtottam mély vízbe menni. Aztán végül néhányszor bementem és úsztam is!
Később a túra után is visszamentünk a vízhez és találkoztunk egy 7 hónapos fekete labival, aki még szintén nem úszott, és akit a gazdája szintén próbált motiválni úszásra. Így együtt szaladtunk a bot után, mindketten csak pocakig érő vízbe, utána álltunk és néztük a botot...

Ugattuk is együtt a hullámokat, amikor elment egy szárnyashajó meg ugrálgattunk a kis vízben.

Egy szó mint száz, ma nagyon jól éreztem magam és most teljesen K.O. vagyok