"a tumbling bundle of joy"

Vau-vau!

Bodza vagyok; Labrador keverék kisasszony, aki folyton rágcsál.

8 hetesen kerültem a gazdijaimhoz, és e-vakkantásaim (elnézést Morzsikától a plágiumért) ettől kezdődően hozzátok és rólam szólnak.

Azért diktálom ezt a blogot gazdinak, hogy ha majd nagy leszek, akkor is emlékezhessenek rám, hogy milyen voltam kicsinek és mindenki on-line követhesse felcseperedésemet és minden vele járó ügyet.

A galériám folyamatosan frissül, nézegessétek! Uff, én szóltam!

2010. január 11., hétfő

Mérgező ételek

Szinte hihetetlen, de van egy sor olyan étel, amiről az ember nem is gondolná, hogy a kutyák számára mekkora veszélyt jelent. Ezekre szeretné Bodza felhívni a figyelmet. (a lista a kutyatippek.hu oldalról van másolva)

Mérgező ételek


csokoládétántorgás, nehézkes légzés, hányás, hasmenés, hasi fájdalom, remegés, láz, növekvő szívverés, roham, kóma, halál
kávétántorgás, nehézkes légzés, hányás, hasmenés, hasi fájdalom, remegés, láz, növekvő szívverés, roham, kóma, halál
hagymavérszegénység, nehézkes légzés, májkárosodás, hányás, hasmenés, elszíneződött vizelet
gombahasi fájdalom, nyáladzás, máj és vesekárosodás, hányás, hasmenés, rángatózás, kóma, halál
mazsola/szőlőhányás, hasmenés, hasi fájdalom, letargia


Mérgező gyümölcsök

alma szára és leveleisokk, száj gyulladása, gyors, kapkodó légzés
sárgabarackhasmenés, hányás, hasi fájdalom
mandulahasmenés, hányás, hasi fájdalom
vadcseresznyehasmenés, hányás, hasi fájdalom
cseresznyegyors légzés, sokk, gyulladás a szájban, a szokásosnál gyorsabb szívverés
szőlőhasi problémák, nyáladzás, pupilla kitágulása szívpanaszok