"a tumbling bundle of joy"

Vau-vau!

Bodza vagyok; Labrador keverék kisasszony, aki folyton rágcsál.

8 hetesen kerültem a gazdijaimhoz, és e-vakkantásaim (elnézést Morzsikától a plágiumért) ettől kezdődően hozzátok és rólam szólnak.

Azért diktálom ezt a blogot gazdinak, hogy ha majd nagy leszek, akkor is emlékezhessenek rám, hogy milyen voltam kicsinek és mindenki on-line követhesse felcseperedésemet és minden vele járó ügyet.

A galériám folyamatosan frissül, nézegessétek! Uff, én szóltam!

2009. december 2., szerda

Mit eszik Bodza?

A gazdim kitalálta, hogy legalább egy héten egyszer készít nekem igazi kaját, hogy ne kizárólag száraztápon éljek. Megnézett egy tonna videót a youtube-on és alaposan utána is olvasott, majd összeállította nekem a Bodza-menüt. Íme:
- darabka brokkoli felaprítva
- fél reszelt répa
- fél alma darabokra vágva
- egy tojás
- kb. fél dl kefir
- apróra szeletelt sütőtök darabka
- főtt rizs (a farháttal együtt főzve)
- főtt farhát
- lehetőség szerint lehet bele vágni friss sóskát, spenótot, (ez most nem volt)
Ezeket mind össze kell keverni nyersen (kivéve a rizst) és már kész is a fini Bodza-táp!



Ma ez volt az ebédem, és olyan boldogan faltam föl, hogy még a füleim is lobogtak közben! Nyammm!